Privacy statement IP Central

Morgen gaat de GDPR wetgeving in! GDPR verplicht eigenlijk alle bedrijven tot volledige transparatie omtrent hoe wordt omgegaan met gegevens van klanten en personen. IP Central voldoet als Nederlands telecombedrijf uiteraard al aan alle eisen die de GDPR stelt. Daarnaast staan we onder toezicht van de ACM en zijn we op vrijwillige basis aangesloten bij de geschillen[…]

IP Central is gecertificeerd alarm dienstverlener!

IP Central is na een uitgebreide training gecertificeerd voor het aansluiten van uw bestaande en nieuwe alarm systemen op PAC 141 van leverancier RoutIT! Dat betekent dat onze klanten naast internet, telefonie en cloud diensten nu ook hun alarm aansluiting (tot risicoklasse DP3) via ons kunnen afnemen. Voor onze klanten betekent dat we daarmee ook[…]

IP Central sluit zich aan bij de geschillen commissie telecom

IP Central is zolang we actief zijn aangemeld bij de ACM als telecommunicatiebedrijf in Nederland (en voldoet daarmee ook aan alle juridische verplichtingen die aan telecombedrijven worden gesteld). Daarnaast is IP Central per vandaag ook aangesloten bij de geschillencommissie telecom. Natuurlijk doet IP Central er veel aan om onze klanten zeer tevreden te houden. Dat[…]

IP Central behaalt Cisco Select partner status

Met ingang van 13 december 2016 is IP Central Cisco Select partner! Zowel de technische als commerciële collega’s hebben hun examen succesvol afgelegd. Doordat IP Central deze certificering heeft behaald zijn we onder andere in staat om Cisco Smartcare producten te verkopen én hebben we directe lijnen met Cisco voor technische en commerciële ondersteuning. Over IP[…]

Nog even over die 99,9%…

Het getal doet vast een belletje rinkelen .. 99,9% uptime garantie. Telecom operators, internetproviders en systeembeheerders vallen over elkaar heen om u een uptime garantie te bieden van 99,9%. Echter .. 99,9% uptime betekent pessimistisch gezien ook 0,1% op jaarbasis downtime! Effectief betekent dat 8 uur en 45,6 minuten downtime. Nu kan dat een valide bedrijfsrisico[…]

Office 365 wordt uitgebreid met Microsoft Bookings!

Microsoft introduceert op de business premium Office 365 (en Enterprise E3) abonnementen de mogelijkheid om ook gebruik te maken van Microsoft Bookings. Bookings is een tool waarmee klanten van kleine bedrijven die op afspraak werken direct zelf een afspraak in kunnen plannen. Daarbij kun je denken aan bijvoorbeeld kappers, schoonheidssalons, consultants en autobedrijven. Bookings bestaat[…]

Office 365

IP Central is per heden door haar CSP samenwerking in staat om direct uw Office 365 licenties te beheren, te provisionen én te factureren. Voor u betekent dat u nog steeds volledig kunt profiteren van de hoogwaardige voorzieningen voor e-mail, agenda, bestandsdeling en samenwerken binnen Office 365, maar uw factuur en support gewoon vanuit IP[…]

1 jaar IP Central!

IP Central is officieel één jaar oud! We hebben een jaar lang hard gewerkt, en inmiddels hebben we twee collega’s mogen verwelkomen én 63 klanten mogen voorzien van onze mooie diensten zoals webmeeting, MKB Basisbellen of OneConnect! Bedankt voor jullie vertrouwen, en natuurlijk alle collega’s bedankt dat jullie IP Central zo’n geweldige plek om te werken[…]

Stilzwijgende verlenging telecomcontracten niet meer toegestaan!

Goed nieuws! Per 1 oktober is het stilzwijgend verlengen van een bestaand contract door een telecomaanbieder niet meer toegestaan. Dat betekent dat zakelijke klanten, na afloop van de oorspronkelijke contractperiode op kunnen zeggen! Voor IP Central is dat niet nieuw; alle contracten met uitzondering van OneConnect (waar aansluitwerkzaamheden voor moeten worden uitgevoerd) zijn per dag[…]